Bebeğim saçlı doğdu. Uykudan ya saçını çekerek ya da yüzüyle oynayarak kendini uyandırıyordu. Bende mecbur yarım kundak yapmaya başlamıştım zaten kundağa açıkçası karşıda değildim daha rahat uyuyordu. Şimdi kundak yapmıyorum 6 aylık olduk ama kundaksızken uyku süreleri çok kısaldı. Kundakla daha uzun rahat uyuyordu. Siz nasıl alıştırdınız? Ve ayakta sallıyorum sallamayıda zamanla unutturmak istiyorum sizler nasıl unutturdunuz?