Kızlar oğlum 5 gün sonra 6 aylık olacak .Yaklaşık 2 aydır filan dönüyor ve emekliyor . Ama dönmeyi yüZüstünden sırt üstüne yapamıyor bazen yapıyo ama bilinçli değil neyse park yatağına yatırıyorum ne güzel uyudu diyorum hop dönüyor yüzüstüne gözler kapalı emekliyor sonra uyanıyo tabi ve bu döngü sürekli devam ediyor hani gün içindede çok fazla yüzüstü vakit geçiriyoruz gün içinde yapamadığını orada yapıyor desem o da yok . Kendi kendini uyandırıyor böyle yüzüstüne dönüp öyle uyuduğu çok nadir .anladım emeklemeyi öğrendi ve hep yapmak istiyor 😂 ama aetık bende yoruldum yanımda yatırıyorum bi zamandır dönmesin diye . Böyle olan var mı ya da bi çözüm önerisi olan ??