duyguozgl1 benim öğretmenlik, bayağı da yüksek almam gerekiyor. Bebeğim 5 aylık ama cesaret edemiyorum. Uyku saatleri çok kısa, sürekli ilgi istiyor, kafamı çevirsem bile ağlıyor ve gurbetteyim, yardımcı olacak kimsem yok.
Belki çocuğun kısmetinden dolayı başarırım, atanırım dedim ama Chatgpt ile yaptığım münakaşalar neticesinde pek de kazanacak gibi görünmediğime karar verdik 🥹 o yüzden bailamadan bıraktım maalesef