Bebeğim emmeden önce illa ki elimle sağım yapıp öyle veriyorum çünkü aşırı tazyikli geliyor. Boğulacak gibi oluyor,gazlanıyor ve emmiyor. Bu sebeplede göğüslerim adam akıllı boşalmadı mastit oldum bende. Sıtma var ve göğsüme asla dokunamıyorum
Bu lahana yöntemi varmış nasıl yapacağız soğuk mu iyi gelir sıcak mı?