Kizlaar bebeğim 5 ay 5 günlük şimdiye kadar tummy time yaptırmak için baya savaştım bebeğimle. Sıkılıyor diye çeşit çeşit oyuncaklar aldım yok sevmiyor çığlık çığlığa bağırıyor hemen sıkılıyor. Ona rağmen gelişimi bence gayet iyi 3.5 aylıkken dönmeye başladık, emeklemeye de çabalıyor ama Max 2 dk sonra bağırınmaya başlıyor normal mi sizce neler yapabilirim yüzüstü olunca gazını falanda rahat çıkarıyor çoğu bebek seviyor bu pozisyonda durmayı ama benimki sevmiyor asla kendi kendine oyalanmiyor. Tatlı tatlı konuşurdu sabahları beni öyle uyandirirdi konusmalarida azaldı gibi herşeyi bağırarak söylenir gibi konuşarak yapıyor artık 😢 normalmi sizin bebekler ne durumdaa