Merhaba güzel anneler kızım bugün 7 günlük oldu çok şükür aktif olarak 4-5 gündür emiyor bolsu içiyorum incir yiyorum öğün atlamıyorum lakin göğüslerim hiç sert değil normal mi acaba oğlumu emzirirken çok sert olurdu ağrırdı ped süt olardı şimdi öyle değil çok mu erken acaba yoksw sütüm mü az bilemedim