mrvbb 3 ay 18 günlük kızım var sağım yapıyorum o yüzdrn çok süt var buzluğumda ihtiyacı olan varsa verebilirim
KahveliVera mrvbb şaka mısınız? Yahu süt kardeş nedir bilir misiniz siz? Çöpe dökün madem bu kadar çoksa nasıl başkasına verebilirsiniz mama diye bir şey var herkesinde sütü olacak diye bir kural yok saçmalamayın
lilyr mrvbb ne güzel düşünmüşsünüz 🤍 mama maalesef anne sütünün yerini tutamıyor ve küvözde mama ile beslenmek zorunda olan çok bebek var
kbrhrn mrvbb bütün saçma yorumlara aldırmayın. Çok güzel düşünmüşsünüz. İnşallah ihtiyaç sahibi birine gider çöpe gitmeden 🤲🏻🌸