Merhaba benimde oğlum 12 aylık ve Trabzona bu yaz taşındık. En büyük problemimiz yavrumun hiç çocuk görmemesi. Geçenlerde su yıldızları diye bir çocuk atölyesine götürdüm 1 saat orada vakit geçirdi bir farklılık oldu düşünebilirsiniz. Havalar soğuk olduğu için parka çok götüremiyorum ama eğer güneşliyse yinede çıkartmayı deniyorum. Bu arada ne tarafta oturuyorsunuz 🤭