Benim de 15 aylık anne de diyorum mama diyor başlarda yemek anlamında mama diyor sanıyordum ama bulunduğumuz yerde İngiliz ve Rus çocuklar var sadece onlar da mama diyor diye öğrendi sanırım. Çünkü yemeğe mamm diyor anne de dediğimde gülüyor can you say anne dediğimde mama diyor 😀 bir şey istediğinde de mama mama diye geliyor. Çocuğumun kafası karıştı baya. Çak diyince bazen çakıyor highfive diyince kesin çakıyor mesela.