cemile161_ genetik evet. ancak genetik yatkınlık olması illa çölyak olacak olacak demek değil. Genetik yatkınlık olup çölyak hiç gelişmeyebilir. Ya da 1-3-7-10-20-50 gibi herhangi bir yaşta da çölyak olabilir.
genetik yatkınlık yoksa çölyak olmaz. Genetik yatkınlık üniversitelerde bakılıyor diye biliyorum. Sonucu da 1 ayda fln çıkıyor. Onu edevlette de göremiyorsunuz diye biliyorum. Hastaneden öğrenebiliyorsunuz.değerler pozitif çıkmadan ona bakmazlar. Bizde öyle olmuştu yani.