1 hafta önce Sipiral taktırdım 1 2 gün ağrım oldu sonra geçti ara ara batma hissi oluyordu dün iplerini kontrol ettim ama elime ip değil de sanki sert plastik gibi bişey geldi belki de ipti anlayamadım bunu nerden anlayacağım lütfen bilgisi olanlar bakabilir mi