Kızlar emzirirken bebeğime karşı daha sabırlı ve sakindim sanki kıyamıyordum hala kıyamıyorum tabi ki ama daha gerginim sinirleniyorum sanki 😕 özellikle regl dönemlerinde. Gerçekten nasıl davranacağımı bilemiyorum kızlar kendimi çıkmazda gibi hissediyorum gece kendimi ağlarken buluyorum bu aralar. Giyinmek istemiyor altını değiştirmek istemiyor bezini bağlamak istemiyor üstü ıslanıyor öyle duruyor ikna edemiyorum güzellikle söylüyorum oyuncaklarını kullanarak gösteriyorum hadi değiştirelim diye başka kıyafeti giydirmeyi ya da onun seçmesini teklif ediyorum gene yok öyle durdu şimdi hasta olmuş öksürüyor. Off poff sabır ver diye söyleniyorum artok o da anlıyor anne üzülme diyor öyle diyince kendimden nefret ediyorum 😭 niye sabredemedim diyorum ama gerçekten napcam bilmiyorum kızlar. O da bir birey diyorum büyüyor diyorum aöa başka bi olayda gene sabrım tükeniyor offf pöf gene başlıyorum diğer odaya gitmek istiyorum peşimden çığlık atarak geliyor anne giycem diyor benden korkuyor mu diyorum ya güvenli bağ kuramadıusaö ya psikolojisi bozulduysa diye kendimi yiyorum çok kötü hissediyorum kendimi emzirirken böyle şeyler. Hissetmiyordum sakindim sabırlıydım noldu anlayamıyorum 😭 iki yaşında kızım