Öncelikle herkese sağlık ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum.
Kızım 20 aylık, oda ısımız en düşük 24 derece oluyor
Lojmanda oturuyorum petekleri 12-1e kadar yakıp 1-6 arası dinlenmeye alıyorlar haliyle ev soğuk oluyor o saat aralığında
1 tog tulumlar kalın geliyor terletiyor 12ye kadar, sonrasında oda soğuk olacağı için hemen değiştiriyorum (kalın pijama altına kısa kol ya da sıfır kol giydiriyorum) uykusu bölünüyor ağlıyor kuzum, tam bir curcuna
0.5 denemedim hiç incelikleri nasıl bilmiyorum kidzee de var sanırım
0.5 alsam nasıl giydirmem gerekir
Siz ne yapmamı önerirsiniz?