kubrakaradumann önce içindeki sıvıyı sırınga ile çekti. Olcak gibi değildi kesi atarak içindeki irini sıkarak çıkarttı. Sonra orayı kapattı her gün pansuman yaptım . 1 hafta gibi bir süre de kapandı. Bu süre zarfında ara vermeden emzirmeye devam ettim. Ama benim ki böyle ceviz büyüklüğünde cevresi kıpkırmızı ve cok sert bir kitleydi. Öncesinde ufak bir sertlik ile basladı. Sonrasında apseye cevirdi. Ben bilemedim çok sıcak su ile banyo yaptım mastit açılsın diye meğer sıcak su olmayacakmış.