uykusuzanne__ ah bacım bilmiyor musun insanları kimsenin mutlu olmasını iki gülmesini çekemiyorlar ne takıyorsun boşver gitsin 😂 benim karşı komşum kutlamaya çıktılar eşiyle gidip onlara tüh tüh yılbaşı kutlamak günah mi diyim yani insanlari niye kiriyim kimsenin inancıni dinini dilini ırkını hiç bir zaman eleştirmem insanlar farklı farklıdır bu farklılıklar hayata renk katar bazıları için dalga konusu ve zorblarlar