myangelson piyanistbanabirak evliligimizin 7. Yılına girdik şimdiye kadar sadece 2 kere falan yanımdaydı galiba 😄😄 alıştım artık ama her yıl acaba bu yılbaşı yanımda mi diye hevesleniyorum 🥲🥲
daenerystargaryen uykusuzanne__ Oğlumla tekiz o yüzden ekşili biber dolması yaptım. Bir de frambuaz soslu kedi dili tatlısı hazırladım. 💕
canan6668 uykusuzanne__ yemekte yenmese olur ya 😂hergun yiyoruz bugün değişiklik için yemesekte olur en azından bulaşık çıkmaz 🤣
Rabiiul uykusuzanne__ biz davetliyiz ama klasik yılbaşı akşamı tavuk köfte perde pilavı rakı olur eskiden Kv hindi yapardı hayatta yemezdim 😁😁
eylulbebesi_ uykusuzanne__ deme deme bende orucum akşama ne yapsam bilmiyorum ama burayı okudukça aklıma herşey geliyo canım istiyo😂🤤 Allah kabul etsin bu arada 🌸
uykusuzanne__ eylulbebesi_ amin canım senin orucunu da Allah kabul etsin inşallah çok şey canım istiyor benim de🫠😂😂