Eşimin yarın doğum günü. İki yıldır başbaşa kutluyoruz bugünü masa hazırlıyorum ama bu sefer böyle kuzenler bi araya gelelim hem oyun oynayalım hem eğlenelim hem de eşime sürpriz olsun diye düşündüm yani onun haberi olmadan gelsinler diye düşündüm. Sizce mantıklı mı yoksa başbaşa mı daha iyi olur kararsız kaldım