Daha yaşını doldurmamış bebekler icin aylıklarını elbette söylemek durumundayız ama yaşına girmiş, hatta bebeklikten çıkmış çocuklar hakkında ki yazıları ay hesabına gore söyleyen anneler bi bana mi garip geliyor. 48 aylık, 54 aylık, 30 aylik… oturup yaşını mi hesaplayalım, yazıyı mi okuyalım. Öznel bir düşünce ama; Bu kadarı da saçma. 😁