Doktor bize ikisini de önerdi ve 5. Aydan itibaren yaptırcaz. 5. Ay 7. Ay ve 8. Ay şeklinde diğer dozlar da yaşından sonra dedi. İsteyenler 3. Ayda başlayabiliyor o zaman planlaması farklı olur belki bilmiyorum. İkisini de yaptırmayı düşünüyorum cnkü eşimle öğretmeniz ve gün içerisinde bir çok cocukla iç içe oluyoruz