Herkese günaydın güzel, fedakar, yorgun ama güçlü annelerim 💪 Bu gün tam olarak 365 günü geri de bıraktık diyebiliriz. Bazen zorlandık, bazen güldük, bazen ağladık ama seneyi tamamladık hani alkış ? 👏 🥇 Burada aile olmayı başardık diye düşünüyorum 🥹 Bu yüzden güzel dilekleri paylaşma postu olsun 🥰 Dilerim ki yeni yıl herkes için sağlığın, mutluluğun, huzurun, paranın, sabrın zirve olduğu bir yıl olsun. Herkes hayallerine, hedeflerine ulaşsın. Gönülden istediği ne varsa onu bulsun. Önündeki tüm engeller kalksın. Ağlamaktan çok güldüğümüz bir yıl olsun inşallah ❤️ Minikleri o tombiş yanaklarından, siz annelerimi de güzel kalplerinden öpüyorum, gününüz güzel geçsin 😍🫶🏼