Kafayı yemek üzere olanlara birde ben eklendim. Akşam 9 sabah 8’e kadar(kesimtisiz değil beslenme için kalkıyor)uyuyan bebeğim 1 haftadır çıldırtacak bizi gece 1-2 gibi uyanıyor saat 4 olmak üzere asla uyumuyor neyden kaynaklı çözüm bulabilen var mı🤦🏼♀️