Selam kızlar, 6-7 aydır calısıyorum tam zamanlı ama evden çıkarken kriz tufuyor kızımı yarım saat ağlıyor yerlere yatıyor geliyorum öyle yine ağlama krizleri. Kayınvalidem bakıyor cok sık telefon bakıyor. Huyu suyu değişti kızımın asabileşti napcağımı bilmiyorum kızıma hiç bağırmazdım son günler artık ben de de psikoloji kalmadı. Oturup beraber ağlıyorum bagırıyorum. Evden çalışabilir miyim e ticaret yapan varsa yardımcı olur mu ya da evden napabilirim😭😭