Happyli Merhaba anneler. Araniza yeni katildim. 50 günlük bir oğlum var. Yüzüstü yatirinca kafasini hala kaldirmiyor. Daha dogrusu birkaç kez kaldirdi fakat süreklilik yok. Kucaktayken kafayi kaldiriyor dik tutuyor ama sonra düsürüyor bazen iki bükĺum ediyor kendini. Bunlar normal mi yoksa benim bebğim mi böyle? Lütfen gözlem ve tecrübelerinizi benimle paylaşir misiniz.