Kızlar bu bebeklein hepsimi böyle yoksa benim çocukta mı bir sorun var ya kafayı yemek üzereyim. Bugün çarşıya gittik saatlerce kanguruda uyudu uyanmadı eve geldik ağlamaya başladı bide sakinleştirmek okdr zor ki meme de bile ağlıyor bırakıyor çözemedim ne yapmam lazım sürekli dışarıda olamayız ki saatlerce