damlaozzz Bhr-inci 17 aylık annelerin çilesi nedir böyle biz 1 aydır böyleyiz uyku kelimesini unuttum 🥹
ogretmenanne2024 Bhr-inci 12 aydan sonra kızımın dengesi şaştı öğlen 12 de uyaniyo 3 4 TE uyuyo gece 1 e 2 ye kadar bizle oturuyor beni yatirmiyor valla ben de şaştım kaldım 2 gün düzeltiyorum geri eski haline dönüyor 🥹
mavii_98 Oğlum birkaç güne 17 aylık olucak geçen ay gecede gündüzde uykuya geçmek için direniyordu normalde de geceleri kalkar birkaç kez ama bu sefer saat 3-4 gibi kalıp birkaç saat yatakta dönüp duruyor uyuyamıyor görünürde diş yok sebep bulamadım