Enfeksiyon değildir inşallah ne zaman tahlil verdiniz en son. Benim enfeksiyon falan yoktu ilk haftalardaki ağrılara yerleşme ağrısı dedi dr biraz azaldı derken 5.aydan sonra da pelvik genişliyor doğuma hazırlanıyor dedi 😂 doğuma kadar aşırı şiddetli ağrılarım oldu özellikle gece sık tuvalete kalkıyordum ağlıyordum resmen kasık ağrısından inşallah sizin olmaz sağlıkla gelsin ♥️