Merhaba kızım 9 aylık. 48 saattir ilaçla düşen ama tekrar yükselen dirençli ateş var. En fazla 38.3 oldu koltuk altından. Bugün muayene olduk influenza değil. Genel muayene iyi sadece boğazda kızarıklık var. 48 saattir de genel durumu iyiydi biraz halsizlik ve iştahsızlık dışında eşlik eden bir bulgu yok. Doktor dirençli ateş sebebiyle antibiyotik verdi. Kızım mama içtikten hemen sonra antibiyotik verdim ve 1dk içinde süt beyazı kustu. Kustuktan sonra da genel durumu kötü değildi ve biraz mama içip uyudu. BU antibiyotiğe devam edecek miyim diye Acili aradığımda batın usg çektirin dediler tedirgin oldum. Antibiyotiği içtikten sonra kustu bundan önce kusma ishal şikayetimiz olmadı. Ve kızımın inek sütü alerjisi var teşhis yeni koyuldu 4-5 gündür alerji maması kullanıyoruz. Şuan ne yapmam gerekiyor yardım eder misiniz?