atlasmomyyyyy robx arkadaşım kullanıyor, memnun olmadığı için düşünmedim ben. ikizim braun silk expert pro3 kullanıyor ben lumea bri940 kullanıyorum. Yüzüme ihtiyacım olmadığı için lazer uygulamıyorum. O yüzden yüz başlığı almadım. Siz yüzünüze yapacaksanız bri950 veya iki başlıklı olan diğer ürünlerini alabilirsiniz. Etkileri hemen hemen aynı.
Ben ikisi arasındaki farkı söyleyeyim ikizimle tüy yapımız her şeyimiz aynı. Koltuk altına daha önce hiç lazer yaptırmadı. Bir kere bana geldiğinde jiletle alım sonrası bir seans uyguladık üstelik 3 veya 4 derece ile atış yaptı.
Normalde jiletle alınca hemen çıktığını, lazerin ilk seansına rağmen iki üç hafta sonra anca çıktığını söyledi. Zaten bu etkiyi gördüğü için lazer epilatör almaya karar verdi.
Gittiği yerde braun soğutma başlığını övdükleri için onu almış. Lumea uzun süre çalışınca başlığı biraz ısınıyor diye tercih etmedi. bir de alın bölgesine lazer yapacağı için yüz başlığı var diye onu aldı. Ama lumea kadar etkili olmadığını ve her hafta seans uyguladığını söylüyor. Pro expert 5i bilmem onu da öven çok.
Ben lumeadan çok memnunum, bir ay boyunca tertemiz geziyorum. Ağda ve epilasyon aleti kadar can acıtmıyor. 20 dakikada tüm vücudum bitiyor. Derecesini de ilk başlarda 3 4 atıyordum ikinci aydan sonra 5e alıştım. Acısı dayanılmayacak bir acı değil.
Ben bikini ve koltuk altı için daha önce lazere gitmiştim. Onların acısına dayanamadığım için evde kendim yapmak istedim. Philipsin acısı güzellik merkezlerinin acısı yanında hiç kalıyor.