mervembulut benimki tam 6. ayda döndü. her şeyi geç olacak heralde dedim ama hemen üstüne emeklemeye başladı, 9. 10. ay gibi de yürüdü.
1 yaşına girdiğinde bütün veletler kaç yaşındasın sorusuna “biir birr” yapıyodu benimki 15 aylık oldu hala söylemiyor (başka bir sürü kelimesi ve sorulara cevabı olduğu halde)
özetle; inat ediyorlar bazı konularda. birinde geride hissedersiniz, diğerinde “ayy herkesten ilerde benim zeki ve becerikli yavrum” diye böbürlenirsiniz. kafaya takmayın bu kadar 🌸 (tecrübeli anne olup tavsiye verdiğime inanamıyorum ahahdkdkj)