21 aylık bir oğlum ve 1,5 aylık bir kızım var. Oğlumu doğumuma bir gün kala bile dışarı çıkardım. Yani doğduğundan beri nerdeyse mutlaka her gün aşağıda parkta vs oynadı. Ama çok hareketli peşinden koşmam gerekiyor parka götüreyim ben otururum o oynar olmuyor kaçıyor sağa sola tehlikeli şeyler yapıyor. Bebeğimi kanguruya koyup oğlumu dışarı çıkarmaya asla cesaret edemiyorum hele bebek arabasıyla hiç olmaz. 40 ı çıkana kadar annemleydim kızımı emzirip oğlumu yine 1 saat götürüyordum. Şimdi nasıl yapıcam bilmiyorum akıl verin nolur