Gamzelikiz_34 Hüzünlüyüm üzgünüm 😞 içim yanıyor çocuklarım için güçlü oluyorum kızım anne gülsene diyor o üzülmesin diye gülmeye çalışıyorum ona farketmek istemiyorum ah kar seni çok seviyorum ama iyi gelmedin 🥺😔😔😔😔😔😔😔💔
Hayallerhayatolsa Gamzelikiz_34 o acıyı çok iyi biliyorum 😢 bende evlat dediğim arkadaşımın çocuklarını kaybettim
JanJan_ Gamzelikiz_34 Geçmiş olsun ne oldu? Ben de bu gönderiyi arıyordum. Gelsin kar fotoğrafları içimiz açılsın biraz😍🤍
Niyesordunbucevabi Gamzelikiz_34 Yapacak bir şey yok hayat bir şekilde devam ediyor bacım çocukların için güçlü olmak zorundasın 🥺