Ben akşamdan hamuru hazırlıyorum mayalı mayasız fark etmiyor şekillendirip tepsiye diziyorum üstüne streçle sabaha kadar dolapta bir şey olmuyor. İsterseniz hiç şekillendirmeyip kapta üstünü streçleyip sabaha kadar bekletin, sabah şekillendirin. Hiç bir şey olmuyor. Aksine dinlenince daha güzel oluyor