Artık çok bunaldım
eşim normalde konuşmayı sevmeyen birisi çok konuşmaz eve geldiğinde hatta hiç konuşmaz ben günün nası geçti diye sorsam altında bişey aradığımı düşünür Bugün çok yoruldum akşam uzanıp dinleniyim dediğim gün mutlaka 2 günde bi kayınvalidemler akşam oğlumu sevmeye geliyolar dinlenemiyorum bile çok yoruldum artık bugün gene geldiler kayınbabamla eşim ortaklar işte arsa falan almayı düşünüyomuş kayınbabam yatırım için bundan herkezin haberi var ama eşim benimle iki çift laf etmediği için benim haberim yok onlar gittikten sonra sordum ne arsası bizim evimiz yok neden ev almıyoruz paramız varsa diye bana biz öyle karar verdik dedi ben mi abartıyorum sizce hiç bişeyini anlatmıyo bana