Havvaakayaa
Havvaakayaa makinayla biraz çekip çıkınca veriyorum bnm bir uç var ama içe çöküyor öyle yapınca tutuyor diğer türlü turunca maalesef canım çok yanıyor ve ağzından devamlı düştüğü için emzirme değil savaşıyoruz resmen 😞 sanırım Benin kine çözüm YÖK çünkü geri eski haline dönüyor ama uç zamanla emzirdikce çıkıyormuş