Bizde 4 ayı doldururken meme reddi yaşamıştık 400 ve üzeri alması yeterli demişlerdi hatta artık kilo alımı yavaşlayacak boya gidecek demişlerdi bende doktor doktor gezdim hepsi aynısını söyledi artık çevreyi tanımaya başlıyorlar ve dikkatleri çabuk dağılıyor emdiği ortam sıcaklık vs çok etken etkiliyormuş kilo kaybı olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz bence içinizi ferah tutun ☺