seyma0661 Kızlar selam 9.5 ay önce doğum yaptım. Hamile kaldığım kilodan da aşağıya düştüm tartıda sorun yok. Sabah kalkınca karnım dümdüz oluyor ama bir iki bişey yiyince karnım çıkıyor epey. Bu sezeryan göbeği mi oluyor 😂
_YanakReisinAnnesii seyma0661 doktora görünmeniz gerekiyor. Önce dahiliye sonra gastroenteroloji. Dahiliye doktoru bana gastroya alan açtı endoskopi ve kolonoskopi önerdi ama çocuktan inan sıra gelmiyor kaldı öyle 🥲😂
anonymous1 Ağrı sızı vs oluyorsa bi gastroenterolojiye görünmenizde fayda var ben de ne yesem karnım davul gibi şişiyordu midemde bıçak saplanır gibi ağrı oluyordu endoskopi sonucu hpylori olduğunu öğrendim tedavi süreci çok uzun ama sonunda geçiyor
seyma0661 Ucansupurge aslnda doğumdan önce de oluyordu ama aşırı yediğimde böyle kusacak kadar yediğimde haliyle şişiyordu 😂 ama doğumdan sonra acaba karnım genişlediği içinhemen ortaya mı çıkıyor yoksa yediklerim mi bişeyler yapıyor içerde anlamadım
seyma0661 _YanakReisinAnnesii bizimki kesin hiç bi halt yapmaz gıcık doktordu uzağa da gidemem şimdilik bi kaç ay daha bekleyeyim bakalım 🫠 en azından yediklerimden olabileceğini öğrendim teşekkür ederimmm
Ucansupurge seyma0661 muhtelemen öyledir benimde gıda intoleransım var süt ürünü,gluten tükettiğimde 7 aylık hamile gibi şişiyor karnım🫠🫠
oyoyoyyedibeni seyma0661 aynen yemeden olmaz tabi amaa bir doktora gidin hep oluyorsa belki önemli bişeydir