Kızlar merhabalar kızım bir yaşında ilk doğduğunda göbek bağı düştükten 3 gün sonra göbeğinden kan gelmişti be doğumda yapılan k vitamini aşısının 2. Dozunu yapma gereği duydu doktor dün gece de kızımın bezinde idrarla birlikte kan gördüm ve endişelendim fotoğrafını falan çektim bugün doktora gittik gösterdim sık rastlanmayan ve riskli bir durum olduğuna hayatımın herhangi bir zamnında bir daha tekrarlarsa zaman farketmeksizin direk tahlil için gitmemiz gerektiğini söyledi varmı daha önce böyle birşey yaşayan