kbrakayaa Kızlar ankaraya yeni taşındım sünnet için devlet hastanesinde doktor öneriniz var mı bide dikişli daha iy diyorlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız
arcokmerve kbrakayaa Cebeci tıp fakültesi çocuk cerrahisine gidebilirsiniz. Büyük oğlum orda oldu çok memnun kaldım ben ay sonu da küçük oğlum olacak nasipse
Baldanadam_ kbrakayaa devlet düşünüyorsanız Pursaklar devlet hastanesini tavsiye ederim oğlum 12 aylık Ken orda yaptırdık çok memnun kaldım
Baldanadam_ kbrakayaa hatırlamıyorum ama zaten bir kadın doktor vardı o bölümde muayene edip sünnet işlemi için gün verdi sünneti yine aynı kişi yaptı memnun kaldık