vatdifak 28 aralıkta dogum iznim bitti. 20 gün 2025, 20 gün 2026 dan yıllık iznim var. Ben 20 gün yıllık izin yazdırdım ama haftasonlari da dahil olmuş. Haftaicleri dahil olması gerekmiyor mu? 5 gün, 5 gün mü almalıydım
adaandoykumom vatdifak hafta sonları dahildir. 5 5 almalıydınız ama nerde çalışıyorsunuz bilmiyorum her kurum o 5 5 i kabul etmiyor. Keşke önce gidip sağlık ocağından 10 10 rapor alsaydınız sonra yıllık izin kullansaydınız
sarikavun vatdifak 5 5 de alamazsiniz arada bi gun calismaniz gerekir o durumda. 5 5 de alsaniz arada calismazsaniz haftasonu dahil olur. Ancak arada resmi tatil varsa o silinir aradan sadece
Mmeelliikkeee vatdifak 5-5 kullanım kurum insiyatifinde malesef. İki kere 5-5- sonrasında 10 gün gibi de izin verilir, bir sonraki için uygunluğu sorup öyle doldurun formu. Haksız Rapor alıp aylarca gelmeyenler varken resmi izin bitimi yıllık izin kullanmak isteyen yeni anneye genelde yardımcı oluyorlar
Nsrn1 vatdifak 5 gün alıp peşine 5 gün daha izin yazdırdığınız takdirde sistem otomatik olarak haftasonunu da hesaba katıyor