ymrrrr bir buçuk yaş aşısını 23 gün önce yaptık bir ağızdan iki bacaklardan yaptılar toplam üç tane ağzıa damlatir damlatmaz kızım kusmaya başla di eve geldik devam etti o gün 7 defa kustu aradım hemşireyi aşı değil dedi sonra ertesi gün ishal başladı kusma ishal tam 9 gün sürdü kafayı yiyecektim her gece acilde iki serum takıyoruz bı turlu ilasmiyor sonra polikliniğe götürdüm aşının yan etkisinden dolayı olmuş dedi yüzde 10 bebeklerde oluyormuş inşallah sizde olmaz 🤲