Kızlar çıldıracam yeminle .ne yapiyorsam gecmiyo ve bebgimin canını acıtıyor.malesef hastanede bebeğime ıslak mendille silmişler ondanda eve gelince ben gordumki pişik olmuş yıkadım amma pişik hiç gitmiyo.oglum fazla kaka yapıyor diye iyicede artıyor.kac tane Geller aldım amma fayda etmiyor.oneri verin bana nolur