emirmeryem evet bu aylarda başlıyormuş 5 aylığa kadar sürüyormuş . Ben de sabretmeye çalışıyorum ayakta emziriyorum , ninni söylüyorum , boynuma oyuncak takıyorum . Siyah perde diktirdim orda zar zor emziriyorum , öyle bir ağlıyor ki . Memeye aşık kız gitti , başka kız geldi sanki vallahi . Geceleri sorun olmuyor , gece 2 ya da 3 kez emziriyorum aç kalmasın diye . 🥲 Allah hepimizin yardımcısı olsun canım , Rabbim kolaylıklar versin biz annelere