ilkanneyim Kızlar Aptamil prosyneo kullanıyoruz yaklaşık iki aydır 1numara kullanıyoruz 2 numaraya ne zaman geçiliyor birisi 0-6 diğeri 6-12
suheyla92 ilkanneyim geçebilirsiniz 6 aylik olmuş zaten. Eger kabiz olursa bir ay kadar daha 1 numara kullanip sonra tekrar 2yi deneyin