avkatanne 10.5 aylık bizde geçirdik 2 hafta önce antibiyotik kullanmadık hiç. Yüksek ateş 39, burun tıkanıklığı, öksürük, hırıltı gibi şikayetlerimiz vardı. İlaçların haricinde doğal yaptıklarımdan bahsedeyim size; odasına gece uyurken soğan karanfil koydum bu çok faydalı duymuşsunuzdur belki gerçekten rahatlatıyor. Onun haricinde ayaklarının altına sarımsak-çörekotu yağı-zeytinyağı karışımı sürdüm 2 saatte bir yeniledim doğal antibiyotik mutlaka deneyin. Burnunu çok sık yıkadım aspiratörle çektim. Nebülizatör ile hava verdim günde 2-3 kere. Sterimar baby burun spreyi baya rahatlattı 3 günde falan burnu açıldı onun sayesinde. Bir de çorbalarına zaten sürekli ben katıyorum sarımsak mucize gibi geliyor bana, hastalık döneminde 1 diş yerine 2 diş kattım. Geçmiş olsun🌸