Merhaba hanımlar ,geçen yazmıştım bebeğimin enzimleri yükseldi diye çok sık hasta oldu ilaç kullanımından ötürü düşmeye başladı karaciğer enzimleri temizleniyor ohh derken 1 hafta geçti iyileşeli yine ateşi çıktı bugün sinirlerim bozulmaya başladı bu 4. Hasta oluşu normal mi yaa ilk el ayak ikinci orta kulak 3.ishal şimdi yine ateş yoruldum ya üstelik hep 1 hafta arayla oluyor bu kadar sık hasta oluyor mu yavrularınız 30 aylık çocuğum