Zmc27 ilk gebeliğimi 35 yaşında yaşadım. Hamileyken hiç zorlanmadım. Klinik genç anne doluydu. Doktora sırf gitmiş olmak için gidiyordum. Doktora durumumu sorunca bugün gelenlerden en iyi değerleri olan, durumu olan gebe sensin diyordu. Doğuma kadar tek bir ağrı çekmedim. Sadece son aylarda nefes alırken zorlanıyordum. Her gebe kadar. 40+1’de normal doğum yaptım.