Arkadaşlar oğlum 11 günlük doğduğunda yoğun bakıma girmişti dün öğlen taburcu ettik, orda hep biberonla beslediler günde bi defa emzirmeye gidiyordum. Dün öğlen taburcu oldu bu akşama kadar memeyi tutuyordu zorlanaraktw olsa akşam memeyi tutmadı bi kaç defa tutamadı çok ağladı bende mecbur biberon verdim sütümü sağıp onu baya güzel içti ne yapmalıyım memeye alıştırmak tutturmak için yardımcı olur musunuz😔 çok moralim bozuluyor böyle olunca