milan174_ 2 aylık bebeğim var günde 1 kaç defa biberon kullanıyorduk bugün bi anda meme reddi başladı nasıl memeye dondereblirim geri
hayalperest2310 milan174_ genelde biberon alınca oluyor canım bende meme reddi yaşıyorum uyanıkken hiçbir şekilde almıyor uykudayken emer bir de uyanınca hafif uyku sersemi olunca hemen ayılmadan veririm ayılsa bile silikon uç kullanıyorum alıyor
ozbaay milan174_ benim atak döneminde Böyle bir sorunum olmuştu ayakta emzirmiştim bi deneyin isterseniz babası tutuyordu kucağında oturur pozisyonda . Ben ayakta oluyordum memeyi tutunca ben alıyordum normal emzirme pozisyona
minnakanneyim milan174_ 4 ay atağındayiz aynı şeyi yaşıyoruz meme reddi normalde saat başı emiyordu şimdi saat başı emzirmiyorum acikmasini sağlıyorum bide uykuya hafif geçtikten sonra veriyorum o zman alıyor bide kucakta emmek istemiyordu bazen ayakta bazen zıplatarak bazen kucakta sallayarak bazende inekler yavrularını nasıl emziriyorsa öyle emziriyordum şimdi yavaş yavaş azaldı gibi gecicek bu günlerde
ZmrNsa09 milan174_ Benmde bebegm 2 bucuk aylik biberon kullanmamama ragmen meme reddi var benmki gazdan ama biliyorum cok gazli emerken gaz sancisi giriyo sonrada almak istemiyo sütü sindiremiyoda olabilir sizinki biberona alistiysa oda yapabilir üstünüzü cikarip ayakta memeyi teklif edin bide beyaz gurultu acin faydasi oluyo
milan174_ hayalperest2310 silikon uç mu denemeliyim benimki de uyandıktan sonra hemen verdiğimde alıyo uyku sersemiyken ama ayıkınca asla tutmuyo
baby17_ ozbaay biberon başlığını yeni doğan alın lütfen. Biberon başı ne kadar büyük olursa bebeğin kolayına o gider ve memede daha çok yorulduğu için otomatik olarak biberona yöneliyor. Onun için en küçük delikli başlığı alin . Ve memeyi sinirlendiğinde teklif etmeyin bir kaç dakka sakinleştirin öyle teklif edin . Emzirme pozisyonunu değiştirin. Siz stres yapmayin . bebeğiniz sizin stresinizi hissedip emmek istemiyor da olabilir . Kendinizi yetersiz hissetmenin bende meme reddi yaşadım çok şükür simdi 6 aylık kendisi memeye gelmek istiyor
Biricikikra Lütfen önce sakin olun hepsi geçecek. İki çocuğu da meme reddini maximumda yaşamış bir anne olarak sabırlı ve sakin olun derim. Ayakta, yürüyerek ninniler söyleyerek emzirmeyi deneyin. Zamanla alışır inşallah.
ozbaay milan174_ evet aştık şükür ama nerdeyse 2 hafta sürdü ben hiç vazgeçmedim biz biberon emzik hiç kullanmadık o dönemde de sağıp kaşıkla verdim sütü
milan174_ baby17_ istemsiz bi şekilde sinirleniyorum emzirmeyince aramızda ki bağ kopmuş gibi hissediyorum ve üzülüyorum strese giriyorum ayakta da denedik yine olmadı Philips avent 2 numara başlık kullanıyoduk kaç numara almam gerekiyo
pudu Bizde de biberondan dolayı meme reddi plmuştu ben silikon göğüs ucuyla çözdüm bir nevi memeyi biberona dönüştürüyor 2 hafta falan kullandık memeyi tekrar tanıyınca emzirmenin yarısında çıkarıp memeyi tutturarak kademeli şekilde bıraktık şimdi hem memeyi hem biberonu kabul etti
hayalperest2310 milan174_ ben hiç numara almadım toplu iğneyle ucunu actim canım biraz daha grnişletip içirdim
hayalperest2310 milan174_ awenstse az geliyor olabilir benim oğlum çek çek bir hal oluyordu yoruluyordu mama soğuyordu içmiyordu