Kızlar kızım 13 aylık. Ferro sanol şurubunu kullanıyorduk ama artık hiçbir şekilde içmiyor. Bugün kan değerlerine bakıldı hgb 11.2 , ferritin 84.9 çıktı. Doktor ferromixin şase 2×1 şeklinde toz önerdi bunu kullan dedi. Araştırdığım da iki çeşit var. Mini olanın içindeki Demir 6.25, normal ferromixin şase olanın demiri 12.5 şeklinde. Ben hangisini alacağım kullananlar yardımcı olabilir mi ?
Günde iki kere vereceğim o şekilde söyledi doktorum.