balkuzusununannesi Gündüz ortalama 1.5 saatte bir emmek istiyor her emmede memede fazla kalmıyor. Ortalama 5 7 dakika kalıyor. Sizler kaç saatte bir emziriyorsunuz
hayalperest2310 balkuzusununannesi bu aralar çok az emip bırakıyor büyüdü mü acaba çabuk mu çekiyor anlamıyorum ama sık emiyor 2 ay 20 günlük gece de öyle saat başı emmek için kalkar
26merve26 balkuzusununannesi bunun cevabını en iyi kilo alım oranı verir, yani benim iki çocuğumda hep memedeydi gaz vs olaylarından dolayı ama kilo alımı iyiydi. küçük yani bu dönemler böyle olması (bence) normal. Benimkiler ilk 6 ay yapışık yaşadı bana 🥹
balkuzusununannesi hayalperest2310 süt hızlı geldiği için çabuk doyuyor olabilir. Benim öyle göğüsüm dolu olduğu zaman çabuk doyuyor geceleri 2 saatte bir kalkıyor ortalama ama gündüz her saat başı istiyor neredeyde
balkuzusununannesi 26merve26 kilo alımı iyi hatta kilosu biraz fazla ayına göre çok emdiğinden mi acaba diye düşünüyorum
hayalperest2310 balkuzusununannesi benim de tam tersi gece çok sık emmeye kalkıyor sabaha kadar sersem gibi oluyorum
balkuzusununannesi hayalperest2310 göğüsünüz dolu olduğu için hızlı çekip yorulduğu için bırakıyor büyük ihtimalle ben gece yatmadan önce biraz süt sağıyorum gece 10 15 dk memede kalıyor. Sağmadığım gün 5 dk sonra bırakıyor ve sık uyanıyor. 6.100 gr 2 ay 19 günlük sizin kaç kilo acaba
hayalperest2310 balkuzusununannesi hadi ya deseniz de aç uyuyor yine gece sık uyanmaları belki bu yüzden 😏 deneyeyim bende bakalım nasıl olacak
balkuzusununannesi hayalperest2310 deneyin mutlaka farkı görüyorsunuz. Memede ne kadar uzun kalırsa o kadar geç acıkıyor
anonymous1 balkuzusununannesi kendisi ne zaman isterse emziriyorum bazen yarım saatte bir bazen 4 saatte bir oluyor